لیزر موهای زائد

|
لیزر موهای زائد

لیزر موهای زائد Laser hair removal یکی از پرطرفدارترین روش های رفع موهای بدن می باشد که در سال های اخیر تقاضا براى آنافزایش پیدا کرده است. اگر شما نیز از تراشیدن،موم انداختن و … برای حذف موهای زائد خود خسته شده اید،لیزر موهای زائد یک پیشنهاد فوق العاده برای شما خواهد بود.

مزایای لیزر موهای زائد

  • لیزر موهای زائد برای حذف مو از تمام نقاط بدن مناسب است.
  • برخلاف موم زدن، می توانید بین جلسات موهایتان را بتراشید.
  • میتوانید موهای زیرپوستی را از بین ببرید و جلوی رشدشان را بگیرید.
  • لیزر موی زائد موثرترین روش درمانی است. بیشتر افرادی که تن به این درمان داده‌اند نتایج مثبتی گرفته‌اند و حتی برخی حذف موی دائمی داشته اند.
  • بزرگترین مزیت لیزر موهای زائد، خلاص شدن از رشد موهای ناخواسته است. این روش فولیکول مو را سوزانده و کاملا غیرفعال می کند و در برخی افراد به طور دائمی مو را از بین می برد.
  • حذف موی زائد توسط لیزرالکساندرایت سریع، با دقت و مهمتر از همه بی خطر و ایمن است. در مقایسه با دیگر روشها مانند اپیلاسیون، لیزرالکساندرایت کندلا یک روش غیرتهاجمی است. در نتیجه احتمال داشتن عفونت باکتریایی کمتر می شود.
  • لیزر موهای زائد، یکی از رایجترین جراحی های زیبایی است. مجموعه هورسام،با توجه به نوع پوست و موهای شما، بهترین نوع لیزر را برای از بین بردن مؤثر و دائم موهایزائد شما استفاده می کنند. عمل لیزر موهای زائد، تکنیکی امن و بی‌خطر است که هم برای صورت و هم برای بدن کاربرد دارد. شما عزیزان می توانید با بهره گیری از لیزر الکساندرایت کندلا از شر موهای زائد خود برای همیشه خلاص شوید.

لیزر موهای زائد یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی است. مجموعه هورسام،با توجه به نوع پوست و موهای شما، بهترین نوع لیزر را برای از بین بردن مؤثر و دائم موهایزائد شما استفاده می کنند.

عمل لیزر موهای زائد، تکنیکی امن و بی‌خطر است که هم برای صورت و هم برای بدن کاربرد دارد. شما عزیزان می توانید با بهره گیری از لیزر الکساندرایت کندلا از شر موهای زائد خود برای همیشه خلاص شوید.

لیزر موهای زائد

امروزه بسیاری از ما در مورد  لیزر مو‌های زائد شنیده‌ایم. برخی از افراد این روش را یکی از معجزات برآورده شده می‌دانند و برخی دیگر آن را بی‌فایده برشمردند.

حتی گاهی برخی از افراد از عوارض پس از لیزر بسیار می‌ترسند و از آن دوری می‌کنند. ولی ما قصد داریم در این مقاله به شما بگوییم که یکی از راحت‌ترین و بهترین روش‌های درمانی جهت از بین بردن و یا کاهش مو‌های زائد، لیزر کردن است.

امروزه این روش در بین بسیاری از افراد بسیار رایج و کاملا تایید شده، چراکه به این نتیجه رسیده اند که لیزر کردن مو‌های زائد نسبت به سایر روش‌های حذف مو مثل استفاده از کرم‌های مختلف موبر، اپیلاسیون و … دائمی‌تر و موثرتر است.

با ما در این مطلب از وب سایت کلینیک زیبایی هورسام همراه باشید تا هرآنچه که به لیزر کردن مو‌های زائد بدن مربوط می‌شود را با شما در میان بگذاریم.

چرا لیزر مو‌های زائد؟!

همان طور که می‌دانید، روش‌های بسیار زیادی جهت کاهش و از بین بردن موهای زائد بدن وجود دارد. مثلا استفاده از ژیلت که از سریع‌ترین روش‌ها است. البته لازم به ذکر است که تمامی موها در این روش به سرعت رشد می‌کنند و نسبت به مو‌های اولیه ضخیم‌تر و پر‌رنگ‌تر خواهند شد.

یکی دیگر از رایج‌ترین روش‌های حذف مو‌های زائد استفاده از انواع مختلف کرم‌های موبر است. این کرم‌ها معمولا بوی نا‌مطبوعی دارند و می‌توان گفت که تاثیر چندانی در کاهش سرعت رویش مجدد مو‌های زائد ندارند.

استفاده از صمغ‌های مختلف موم و یا اپیلاسیون نیز از دیگر گزینه‌های رفع مو‌های زائد است که معمولا سرعت رشد مو‌ها را نسبت به قبل بسیار کاهش می‌دهند ولی امکان ایجاد حساسیت و مشکلات مختلف پوستی از جمله حساس شدن پوست، خارش، التهاب و … وجود دارد، از همه مهم‌تر اینکه استفاده از این روش بسیار دردناک است.

یکی از بهترین و مدرن‌ترین روش‌های حذف موهای زائد، لیزر مو‌های زائد است. این روش با تاثیر مستقیمی که بر روی سلول‌های رنگدانه و فولیکول‌های مو دارد، تا حد زیادی ریشه‌های مو را  می‌سوزاند.

دقت کنید که با استفاده از لیزر‌ درمانی دیگر نیازی به هیچ کدام از روش‌های موقت و دردناک پیدا نمی‌کنید و در کوتاه‌ترین زمان ممکن به نتایج دلخواهتان خواهید رسید. همچنین لیزر سبب لطیف شدن و نرم شدت پوست نیز خواهد شد.

لیزر موهای زائد به چه معناست؟

 باید گفت که لیزر نوعی پرتو نوری پر‌قدرت است و ویژگی‌های فیزیکی منحصر به فردی دارد. در واقع از زمان‌های قدیم لیزرها در حوزه‌های مختلفی از پزشکی، صنعت و … استفاده‌های زیادی داشتند.

مثلا در صنعت برای فعالیت‌های مربوط به برش و حکاکی و همچنین در پزشکی برای جراحی‌های مختلفی مثل جراحی چشم (لیزیک) از پرتو پر‌انرژی لیزر استفاده می‌شود.

توجه داشته باشید که لیزر موهای زائد نوعی دانش و فناوری نوین است. یعنی با توجه به توانایی‌های مختلفی که دارد، می‌توان آن را بهینه‌سازی کرد. لیزر مو‌های زائد به گونه‌ای طراحی شده است که بدون کوچک‌ترین اثری بر روی پوست صورت و بدن، حذف مو‌های زائد را به همراه دارد.

تقریبا همه شما می‌دانید که برای حذف مو‌های زائد از لیزر‌های مختلفی استفاده می‌شود. دستگاه‌های دایود، الکساندریت و ان دی از پر‌کاربرد‌ترین دستگاه‌های لیزر هستند. قطعا از نظر کاربرد تفاوت‌هایی با یکدیگر دارند.

مثلا از دایود برای پوست‌های گندمی طور استفاده می‌شود در حالی که الکساندریت برای پوست‌های بسیار روشن و مهتابی مناسب‌تر است. علت اصلی این تفاوت‌ها به اختلاف در خواص فیزیکی مثل فرکانس، طول موج و … بر‌می‌گردد.

لیزر موهای زائد
لیزر موهای زائد

کاربرد‌های لیزر مو‌های زائد

معمولا لیزر موهای زائد را می‌توان در هر نقطه‌ دلخواه از بدن انجام داد. البته باید گفت که مراجعات برای لیزر برخی از قسمت‌های خاص بدن بیشتر از بقیه است. مثلاً خانم‌ها بیشتر به لیزر ناحیه‌ی بیکینی و تناسلی و همچنین موهای صورت می‌پردازند.

اما در آقایان بیشتر لیزر موهای زیر بغل، خط ریش، مو‌های پشت بدن، موهای کمر و حتی پشت گردن انجام می‌گیرد. با این حال لیزر به دلیل انعطاف‌پذیری و سرعت بالایی که دارد، می‌توان فقط در یک جلسه تمامی بدن را کمتر از یک ساعت لیزر کرد.

لازم به ذکر است که هر چقدر منطقه‌ تحت درمان وسیع و یا محدود باشد (از پشت لب گرفته تا لیزر کل بدن) برای حذف و یا کاهش موهای زائد، باید حتما یک دوره‌ی درمانی کامل سپری شود. این دوره تقریبا شامل ۴ تا ۶ جلسه‌ی لیزر با فواصل حدودا یک ماهه تا ۶ هفته‌ای است. البته تعداد دقیق جلسات بسته به پاسخدهی بدن فرد و میزان تاثیر روی آن دارد که در افراد مختلف متفاوت است.

آیا لیزر درد دارد؟!

معمولا افراد درد کمی را هنگام لیزر مو‌های زائد تجربه می‌کنند؛ ولی قطعا این درد غیرقابل تحمل نیست. اکثر مراجعین مراکز لیزر درمانی، درد لیزر را به  برخورد نوعی کش لاستیکی با پوست توصیف می‌کنند.

دقت کنید که بسیاری از مراجعین هیچ گونه دردی را در لیزر احساس نمی‌کنند و می‌گویند فقط به صورت جزئی پوستشان سوزن سوزن می‌شود؛ اما خب تمامی افراد مثل هم نیستند و برخی‌ها پوست به شدت نازکی دارند. به طور کلی کمتر از ۱ درصد مراجعه‌کنندگان به کرم‌های بی‌حس‌کننده قبل از لیزر نیاز دارند.

عوارض لیزر موهای زائد

قطعا لیزر مو‌های زائد بدن عوارض خاصی برای فرد به همراه ندارد اگر نواحی لیزر شده را تا چند روز در معرض نور آفتاب قرار ندهید، هیچ عارضه‌ای شامل شما نخواهد شد. اما در این میان افرادی هستند که نسبت به لیزر ناحیه بیکینی ترس و نگرانی دارند و شایعه نازایی پس از لیزر به گوششان رسیده است.

اما همان طور که گفتیم این مسئله شایعه‌ای بیش نیست و نور لیزر فقط تا چند میلیمتر قدرت عبور از پوست را دارد؛ یعنی پرتو لیزر أصلا نمی‌تواند به تخمدان‌ها برخورد کند که آسیبی به آن‌ها وارد نماید. پس شما را بابت این مسئله خاطر جمع می‌کنیم که در این مورد هیچ نگرانی راجع به لیزر موهای زائد نداشته باشید و ذهنتان را درگیر مسائل بی اساس و غیرعلمی نکنید.

لیزر موهای زائد

سخن آخر

قطعا شما نیز تاکنون در مورد مراکز مختلف لیزر موهای زائد تحقیق کرده‌اید. چون با اینکه لیزر روشی ایمن است و در انجام آن جای هیچ نگرانی وجود ندارد، اما اینکه به دست چه کسی انجام شود هم بسیار حائز اهمیت است. معمولا عمل لیزر را اپراتور انجام می‌دهد؛ ولی نیاز است که پزشک متخصص بر روی اپراتور نظارت مستقیم و در آن مرکز لیزر حضور همیشگی داشته باشد.

امروزه یکی از این مراکز تایید شده کلینیک زیبایی هورسام است. چرا که این قابلیت را دارد که به درخواست شخصی مراجعه‌کننده، عمل لیزر را خود پزشک متخصص انجام دهد. لازم به ذکر است که تمامی اپراتور‌های کلینیک زیبایی هورسام مهارت و تخصص لازم را در این زمینه دارند و با مراجعه به آن جا و بررسی کامل متوجه خواهید شد که این تخصص مستقل از پزشک را در هیچ جای دیگر نمی‌توانید پیدا کنید.

به همین دلیل است که این مرکز رضایت اکثر مراجعین را به خود جلب کرده است و در لیست بهترین مراکز لیزر در تهران قرار گرفته است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد خدمات این کلینیک کافی است از طریق شماره تلفن ۰۲۱۲۲۰۸۵۸۲۲ با مشاوران متخصص در این زمینه تماس حاصل فرمایید. از حسن توجه شما سپاسگزاریم.

درخواست مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *