جوانسازی با لیزر ۴D

|
جوانسازی با لیزر ۴D

یکی از جدیدترین روش های جوانسازی، جوانسازی با لیزر ۴D می باشد. این دستگاه، تنها دستگاه جوانسازیاست، که دارای تاییدهFDA سازمان غذا و داروی آمریکامی باشد.

مهم ترین مزایای لیزر ۴D

با استفاده از لیزر فوتونا، تکنیک فرکشنال و با طول موج اربیوم، ساختار پوست بهبود یافته و سطح آن صاف و سفت مى شود. این نوع درمان پوست را روشن و شفاف کرده و هیچگونه جاى لک و تیرگى ناشى از لیزر را بجاى نمى گذارد.

جوانسازی با لیزر ۴D

داشتن پوستی شاداب و سالم آرزو‌‌‌ی هر فردی می‌‌‌باشد، چه زن باشید و چه مرد خواهان زیبایی هستید که این زیبایی با پوستی سالم همراه است. بعضی افراد به دلیل پیری و ایجاد چین و چروک در پوستشان یا داشتن لک‌‌‌های پوستی اعتماد به نفس لازم را برای حضور در مکان‌‌‌ها و مجالس مختلف ندارند.

این افراد برای حل این مشکل ممکن است دست به هر روش ایمن و نا‌‌ایمنی بزنند که بعدا چیزی جز پشیمانی برایشان باقی نماند، کلینیک زیبایی هورسام با سال‌‌‌ها تجربه‌‌‌ی درخشان در زمینه‌‌‌ی زیبایی و درمانی، برای شما عزیزانی که قصد جوانسازی پوست خود را دارید، جوانسازی با لیزر 4D که به 4D LIFT معروف است، پیشنهاد می‌‌‌دهد. این روش جوانسازی ۴ بعدی فوتونا از معجزه‌‌‌های بخش لیزر‌‌‌های زیبایی و پوست و مو می‌‌‌باشد.

کاربرد‌‌‌های شگفت‌انگیز لیزر فوتونا

این دستگاه کاربردی با بالاترین کیفیت و استاندارد جهانی بدون اغراق دارای توانایی بیش از۵۰ مدل درمانی می‌‌‌باشد که به لیفت و جوانسازی با لیزر 4D یکی از آنها است و بقیه عبارت از رفع خط اخم و خنده، رفع شلی و افتادگی پوست، رفع چروک گردن، لیفت و سفت کردن پوست پلک بالا و رفع چروک دور چشم، رفع چروک پیشانی، رفع و از بین بردن تیرگی‌‌‌‌‌ها و لکه‌‌‌‌های روی پوست صورت و بدن، سفت کردن پوست شکم، سینه‌ها و بازو، افزایش طبیعی حجم لب‌ها، لاغری موضعی، درمان سلولیت، درمان جوش صورت، از بین بردن اسکار‌های پوستی جوانسازی واژینال، رفع واریس، رفع چروک و خطوط معروف به استریا پوست شکم به علت زایمان و لاغری، درمان جای جوش و … می‌باشد.

همه چیز در مورد چگونگی جوانسازی با لیزر 4D

این روش معجزه‌‌آسای زیبایی در طی چهار مرحله با تحت تاثیر قرار دادن تمامی لایه‌‌‌های پوستی موجب بازسازی کاملا طبیعی لایه‌‌‌های پوستی می‌‌‌شود. این روش با کمترین خطر و عارضه کم کم باعث تغییر پوستتان می‌‌‌شود و جوانی را به شما هدیه می‌‌‌دهد.

جوانسازی لیزر چهار بعدی فوتونا از جمله روش‌هایی می‌باشد که بدون درد و خونریزی است و هیچ کس متوجه این کار نمی‌شود. البته نا‌‌گفته نماند که بسته به نوع پوست چندین ساعت حالت قرمزی و آفتاب سوختگی خفیف خواهد داشت که با استفاده از کرم‌‌‌هایی همچون زینک اکساید و ضدآفتاب‌های غیر رنگی به راحتی می‌توانید این اثر را مخفی کنید تا کسی متوجه رمز و راز زیبایی شما نشود! همانطور که گفتیم مدت زمان بروز این قرمزی و آفتاب سوختگی در افراد مختلف است و از ۱۲ ساعت گرفته تا ۲ روز، ممکن است پوست شما قرمز باشد که امری طبیعی است.

استفاده از لیزر 4D برای جوانسازی در ۴ مرحله انجام می‌شود که تمامی لایه‌های درونی و بیرونی پوست را تحت تاثیر قرار خواهد داد، لیزر پوست صورت به زمانی حدودا ۴۰ الی ۴۵ دقیقه نیاز خواهد داشت. چهار مرحله‌ی بکار رفته در این نوع لیزر عبارت‌اند از:

جوانسازی با لیزر ۴D
جوانسازی با لیزر ۴D
  • مرحله اول: در این مرحله جوانسازی لیزر 4D لایه‌های درونی صورت تحت تاثیر قرار می‌گیرد و روش آن حرکت از داخل دهان به سمت بافت نرم گونه‌ها می‌باشد که موجب سفت شدن عضلات صورت می‌شود. دستگاه لیزر به کار رفته در این مرحله اربیوم فوتونا است که بهترین نوع خودش در ایجاد سفتی عضلات است و به همین علت این مرحله مهمترین مرحله برای رفع شل‌شدگی و افتادگی عضلات صورت است.
  • مرحله دوم: لیزر مورد استفاده در این مرحله ان دی یاگ است که لایه‌‌‌های عمقی پوست را به صورت جزیزه‌ای مورد هدف قرار داده و باعث فعال‌سازی سلول‌‌‌های‌‌ فیبروبلاست برای تولید شبکه کلاژن و الاستیک پوست می‌‌‌شود. نا‌‌‌گفته نماند که این لیزر مو‌‌‌های زائد را نیز از بین خواهد برد و در آقایان انجام نمی‌‌‌شود.
  • مرحله سوم: اصلی‌‌‌ترین مرحله که توسط لیزر فوتونا انجام می‌‌‌شود مرحله سوم یا اتصال جزیزه‌‌‌های ساخته‌‌‌های ساخته شده در مرحله قبل، به یکدیگر می‌‌‌باشد. این اتصال باعث سفت شدن پوست و آب کردن چربی‌‌‌های اضافی می‌‌‌شود.
  • مرحله چهارم: این مرحله به مرحله‌‌‌ی پاکسازی پوست معروف است که باعث پوسته پوسته شدن پوست به مدت سه الی پنج روز و تاثیر روی رشد لایه‌‌‌های زیرین پوست می‌‌‌شود که تازگی و شادابی را برای پوستتان به ارمغان می‌‌‌آورد.

قبل و بعد از لیزر چه نکاتی و مراقبت‌هایی را باید انجام دهیم؟!

یکی از نکات حائز اهمیت صحبت کردن و مشورت گرفتن از پزشکی متخصص در زمینه‌های پوست، مو و زیبایی می‌باشد که مطمئن شوید جوانسازی لیزر 4D  ، راهی درست برای رفع مشکل صورتتان است. دقت داشته باشید که در زمان دقیق در کلینیک حاضر شوید و پوستتان هم عاری از هر گونه مواد آرایشی و مواد غیره باشد. نا‌گفته نماند که پوستتان التهاب نیز نباید داشته باشد تا در طول درمان دچار مشکل نشوید به همین علت در معرض آفتاب قرار گرفتن و لیزر کردن قبل جلسه‌ی درمانی خود اجتناب کنید و در آخر می‌بایست صبر و شکیبایی خود را بالا برده و درد اندک محتمل شده را به جان بخرید! بالاخره از قدیم گفته‌اند: بکش و خوشگلم کن!

بعد از انجام لیزر هم حتما می‌شود به توصیه‌های پزشکتان گوش کنید، اگر التهاب و تورم داشتید نگران نباشید چون امری طبیعی است.

جوانسازی با لیزر ۴D

سخن آخر

به عنوان سخنان پایانی لازم می‌دانیم که به شما بگوییم گول تبلیغات بسیار ارزان قیمت جوانسازی لیزر 4D  را نخورید و لطفا به پزشک متخصص مربوطه مراجعه کنید تا با انجام این لیزر دچار پشیمانی نشوید. کلینیک زیبایی هورسام  این روش درمانی جوانسازی را با بهترین و با‌‌‌کیفیت‌‌‌ترین دستگاه‌‌‌های موجود، در محیطی بهداشتی و با کادری با اخلاق در مناسب‌‌‌ترین قیمت ارائه می‌‌‌دهد تا به شما طعم داشتن پوستی با‌‌‌طراوات و شاداب را بچشاند و لبخند رضایت را به چهره‌‌تان هدیه دهد.

درخواست مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *