endo لیفت جوان ساز

|
endo لیفت جوان ساز

خدمات endo لیفت جوان ساز بدون جراحی شبیه به لیزر درمانی برای بازسازی لایه‌های عمیق‌تری از پوست ارائه می‌شود. این روش مدرن کاملاً بی‌خطر و غیرتهاجمی است و دوره نقاهت بسیار کوتاهی دارد. به همین دلیل تنها عوارض دستگاه اندولیفت کبودی و التهاب است که سریعاً بعد از چند روز برطرف می‌شود. از این رو شما با استفاده از این متد پیشرفته در جهان و روش های مدرن دیگری مثل هایفوتراپی می‌توانید همیشه پوستی شفاف بدون هر گونه چین و چروکی داشته باشید.

 endo لیفت جوان ساز چیست؟

اندولیفت یک نوع روش مدرن برای جوانسازی و بازسازی پوست است که برگرفته از دو کلمه Endo و Lift می‌باشد. در این روش مانند لیزر درمانی یک فیبر نوری خیلی نازک به قسمت‌هایی از لایه‌های عمیق پوست ارسال می‌شود. البته باید این فیبرهای نوری به یک منبع انرژی مثل لیزر دایود متصل می‌شود. در نتیجه این فیبرهای نوری با ارسال اشعه مادون قرمز باعث کلاژن سازی پوست و همچنین از بین رفتن تجمعات اضافی چربی خواهد شد. پس با بهره‌گیری از خدمات endo لیفت جوان ساز می‌توانید اندولیفت غبغب، اندولیفت زیر چشم و سایر اندولیفت صورت را به راحتی انجام دهید. حتی می‌توانید با استفاده از ماندگاری اندولیفت صورت خدمات دیگری هم مثل افتادگی ابرو و لیفت پلک را در کمترین زمان انجام دهید.

خدمات endo لیفت جوان ساز
مزایای اندولیفت

مزایای اندولیفت

دقت کنید لیزرهای پوستی تنها به صورت سطحی عمل می‌کنند و تنها چین و چروک های کم عمق و موهای زائد روی پوست را از بین می‌برند. ولی لیزر اندولیفت می‌تواند انرژی قوی‌تری را به لایه‌های زیرین پوست انتقال دهد. پس این روش ساخت الاستین به همراه کلاژن سازی پوست را تحریک می‌کند. سپس باعث انعطاف‌پذیری بیشتر و کشش پوست یا همان لیفت صورت بدون عمل جراحی می‌شود. مهم‌تر اینکه رگ‌های بدن را بازسازی می‌کند و سبب غذا رسانی و اکسیژن رسانی بهتر به سلول های محل مورد نظر می‌شود. امروزه روش اندولیفت بدون هیچ نوع زخم و خونریزی با حداقل عوارض بیشترین اثر بخشی را در لیفت صورت و گردن دارد. بنابراین خدمات endo لیفت جوان ساز از امنیت بسیار بالایی برخوردار است.

کاربردهای اندولیفت در جوانسازی پوست

تمامی خدمات endo لیفت جوان ساز به منظور افزایش ساخت کلاژن انجام می‌شود. این خدمات نوین با ساخت و ساز بافت های سطح پوست می‌تواند برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار بگیرد مانند:

  • زاویه سازی صورت
  • از بین بردن چربی موضعی
  • کشیدگی فوری پوست
  • سفتی پوست گردن و صورت
  • کاهش عمق خط خنده
  • تحریک کلاژن در مواقع اندولیفت زیر چشم و اندولیف بینی
    و غیره

عوارض خدمات endo لیفت جوان ساز

با توجه به آزمایش های بالینی که در رابطه با خدمات اندولیفت پوست انجام گرفته است. در عکس قبل و بعد اندولیفت دیده شده که این روش لیفت و جوان سازی عوارض خاصی ندارد. در لیزر اندولیفت تنها در برخی افراد حساس التهابات پوستی و به اندازه کمی کبودی در پوست دیده می‌شود. اما این عوارض بعد از گذشت چند روز سریعاً برطرف خواهد شد.

بهترین افراد برای دریافت خدمات اندولیفت

روش های درمانی هایفوتراپی و Endolift تنها برای افراد بالای ۳۰ سال مناسب است. زیرا این گروه از افراد در ابتدای بروز چین و چروک های صورت و افتادگی‌های پوستی هستند. اگر چه هر دو روش به صورت دائمی نیست ولی با مهیا گردن شرایط دریافت خدمات می‌توانید حدود ۳ تا ۵ سال با لیفت پوست چهره‌ای زیبا و دلپسند داشته باشید. اما سؤال اینجاست که اندولیفت بهتر است یا هایفو؟ در پاسخ باید گفت که ماندگاری نتایج اندولیفت خیلی بیشتر از نتایج خدمات هایفوتراپی است. به همین دلیل در برخی کلینیک های زیبایی هزینه اندولیفت گران‌تر از هزینه هایفوتراپی در نظر گرفته می‌شود.

عوارض خدمات endo لیفت جوان ساز

کلام آخر

اندولیفت یک فناوری پیشرفته است که باعث جوانسازی و لیفت پوست بدن به طور دائمی می‌شود. چون خدمات endo لیفت جوان ساز باعث سفت شدن پوست و تحریک تولید الاستین پوست می‌شود‌. از این رو خاصیت ارتجاعی پوست بالا می‌رود و پوست حالت جوان‌تر و شفاف‌تری پیدا می‌کند. به همین دلیل امروزه این متد مدرن در تمام دنیا انجام می‌شود. در این میان یکی از مراکز معتبری که در ایران ارائه دهنده خدمات اندولیفت برای جوانسازی پوست و سایر کاربردهای Endolift است کلینیک زیبایی هورسام‌ می‌باشد.

ما در این مجموعه ی زیبایی، با بهره‌مندی از یک تیم متخصص و مجرب در زمینه خدمات جراحی، لیزر درمانی و لیزر اندولیفت با استفاده از جدیدترین دستگاه‌ها با هدف ارائه خدمات زیبایی به صورت نوین آماده خدمت رسانی به تمامی هم‌وطنان گرامی در اقصی نقاط کشور هستیم. بنابراین با مراجعه به کلینیک زیبایی هورسام می‌توانید بهترین و باکیفیت ترین خدمات اندولیفت جوان سازی، لیزر درمانی و هایفوتراپی را جهت جوانسازی و زیبایی پوست با قیمتی مناسب و رعایت تمامی اصول بهداشتی و پزشکی انجام دهید.

درخواست مشاوره رایگان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *