دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

|
دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

دستگاه الکساندرایت 2018 سریعترین دستگاه لیزر بوده (در هر ثانیه 5 شات) و بیشترین تاثیر و کم ترین عارضه را دارد. بسیاری از اپیلاسیون، الکترولیزیااز دیگر روش های مرسوم برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده می کنند، این روش ها سبب ایجاد لک،قرمزییا فرورفتگی در سطح پوست میشود که متاسفانه درمان آنها آسان نیست. لیزرموهای زائد یک روش بی نظیر برای کاهش دائمی موهای زائد در تمام نقاط بدن هستند و تقریباً هیچگونه عارضه ای ندارند.در حال حاضر معروف ترین و بهترین دستگاه لیزر موهای زائد در تمام دنیا دستگاه لیزر الکساندرایتکندلامی باشد. مجموعه زیبایی هورسام با بهره مندی از این دستگاه تمامی موهای زائد شما را حذف کرده و پوستی صاف و درخشانی به شما هدیه می دهد.

 نحوه عملکرد دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا این دستگاه برای تولید طول موج ۷۵۵ نانومتری از سنگی به نام الکسا استفاده می کند. ویژگی منحصر به فرد این دستگاه قابل تنظیم بودن طول موج و انرژی آن است. این طول موج در دستگاه لیزر تأثیر گذارترین طول موج برای از بین بردن موهای زائد می باشد. البته دستگاه‌های لیزر زیادی در دنیا وجود دارند، اما هر دستگاهیتوانایی تولید این طول موج را ندارد. دستگاهلیزر الکساندرایت کندلا، در هر ثانیه ۵ شات می زند و همین ویژگی آن را پر سرعتترین دستگاه لیزر کرده است.

مزایای دستگاه لیزر الکساندرایت کندلا

لیزر الکساندرایت کندلا به خاطر درد کمتر، بهداشت بیشتر، جلسات کمتر و توان بالا جزء لیزر های پرطرفدار است، شما عزیزان می توانید با استفاده از دستگاه الکساندرایت کندلا پوست صاف و بدون مو داشته باشید.